A dolog lényege, hogyha kénytelenek vagytok a tornyot ölelgetni, akkor se engedjük, hogy a torony vigye el a creepeket. Első sorban mindig arra a creepre kell koncentráljunk, amelyiket a torony is éppen lövi. A közelharci minionoknál hagyjuk, hogy a torony belelőjön kettőt, majd a maradék kevés HP-t 1 AA-val leszedhetjük, ha ez nem megy egy támadással, akkor valamikor a második lövés elött beleütünk még egyet, így már biztos nem lesz probléma.
A ranged creepeknél kicsit más a helyzet lévén jóval kevesebb HP-ja van. Itt lehetőleg még azelőtt csapjunk rá egyet, mielőtt a torony belelőne, majd egy toronylövés után már elég alacsonyan van a HP-ja ahhoz hogy könnyedén kivégezzük és bezsákmányoljuk az aranyat.
Az ágyús creepekre viszont külön kell figyelni, jóval több HPjuk van, valamint a torony kevesebbet is sebez rá, tehát emiatt jóval tovább marad életben, így valószínűleg más forrásból (saját creepek, esetleg lane társ) is fog sebzést kapni, így mikor azt kezdi el ütni a torony, külön figyeljünk rájuk, hogy mi vigyük be az utolsó ütést.
Ezek az adatok főleg a játék első részére vonatkoznak, amikor még nincs nagy különbség a karakterek sebzése között.
Miért érdemes akkor is tornyot ölelgetni ha nem vagyunk rászorulva? Nos ennek több oka is van:
- A torony alatt biztonságban vagy az ő junglerük elől.
- Nemcsak a jungler, hanem a veled szemben lévő ellenfélnek is kockázatosabb megtámadnia téged, valamint neki ez a creepelést is megnehezíti
- Ha betolnak torony alá, a ti jungleretek sokkal könnyebben tud gankelni.
A rosszabb eset viszont az, hogy ha téged sikerül a torony mellé kényszeríteni, de a creepeket nem, így se aranyat, se XP-t nem tudsz megfelelő iramban szerezni, ezt hívják "zoning"-nak de erről majd később.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése